Maniek MTS pisze: postaram się każdemu odpowiedzieć w miare możliwości , na nurtujące was pytania
Co było pierwsze ? Jajko czy kura ?
Maniek MTS pisze: postaram się każdemu odpowiedzieć w miare możliwości , na nurtujące was pytania
Norbert, ale jesteś perfidnyxbike.pl pisze:To ja chcialbym wiedziec:
jak po remapie w Maptek bedzie budowane doladowanie /roznice w obrotach/ przy zalozeniu: STI 2,5 2006 seria + przelotowy wydech 2,5" z tlumikiem końcowym, szeroki kołnierz downpipe, stndardowy uppipe - odpowiednio dla: VF34, VF39, twinscroll VF36, TD05 20G? Przy jakich obrotach powinien być osiągany powiedzmy 1bar na 2 czy 3 biegu?
Bardzo kurde Grzesiu chetnieGrzesiek_67 pisze: Norbert, ale jesteś perfidny
Proponuję kolejne spotkanie przy Twoim porzeczkowym koktailu ...a ja już Ci wszystko wytłumaczę.
Pozdrawiam
G.
hmm zmapowaliśmy już kilka wrx 2.5 i wszystko jest ok. Ktoś miał problemy już z tymi wersjami ??Vert pisze:drodzy napisalem o mapteku w kontekscie zadowolonego klienta a nie po to aby waśnie powstawały.
o edwinie i jego firmie tez pisze i mam nadzieje bede pisal dobrze dalej.
o koprze tez pisalem dobrze ale sie przenioslem do 4turbo o ktorym pisalem bardzo dobrze i to z powodu tego wlasnie pisania dobrze o 4turbo wylecialem a wlasciwie sam sie wynioslem z kropki bo irytowalo mnie ze nie mozna pisac o konkurenji a wlasciwie nie konkurencji.
z wielka przykroscia zaprzestalem wspolpracy z 4 turbo bo jak to sie mowi byly pewne niedomowienia...a bardzo tego zaluje bo mialem rzut beretem od domu a i fajne chlopaki tam pracuja.no nic.takie zycie.wrocilem zatem do papy kopra choć daleko mam. na kolejny remont silnika 2,5 zapewne znowu wybiore się do carfita....wiadomo raz na 5 000km trzeba zrobic remont silnika co by zawczasu nie dopuscic do wydmuchania uszczelek
tyle
ps.jak na razie moje przygody z autem pozwolily mi wyrobic sobie zdanie na w/w firmy i mam jak na razie wyrobione zdanie.wiedzą i obsługa wygrywa edwin w cuglach (tak,tak.mój serdeczny przyjaciel)
Sądzę że jest.vibowit pisze: Czy jest sens mapować GTka na seryjnych gratach
Bardzo zależy jak jeździsz i w jakim stanie jest Twoja skrzynia (jak rozklepana obudowa itp.). Może wytrzymać bardzo długo albo ukręcić się od razu, ale na seryjnym programie tez ukręcają.vibowit pisze: 1. Czy skrzynia wytrzyma i ile?
Twoja pompa ma tyle lat że nie zdziwiłbym się jakby niedomagała nawet na serii teraz albo niedługo, tak warto zmienić.vibowit pisze: 2. Czy pompę paliwa trzeba zmienić i kiedy?
Wytrzyma więcej niż skrzynia i więcej niż seryjne turbo z GT'99 da rade napompować, o ile oczywiście jest to rozsądnie wystrojone, bo wysadzić w powietrze się da wszystko.vibowit pisze: 3. Czy silnik wytrzyma i ile?
Układ wydechowy oparty jest na firmie H&S lub Devil w zależności co jest na staniewoo79 pisze:Pytanko do Mańka MTS ,na stronie firmowej zestaw mocy forek xt.2,5 stage 1,prośba o więcej informacji co do modyfikacji, a szczególnie układu wydechowego ,własna produkcja ? a może lepiej zakupić wydech EL-tecu i umówić się na strojenie ?