SH 2.0D EE20Z problem z wysokim ciśnieniem po remoncie
: 17 kwie 2024, o 06:56
Po polerce wału+ panewki kpl.
Szlif bloku, kpl. Tłoków
Planowanie bloku
Regeneracja głowic
Nowa pompa oleju
Nowe wtryski
Nowe świece zarowe
Kpl. Uszczelek silnika
Filtr oleju oryginalny
Stalowe podpory wału
Nie mam pojęcia, czemu cisnienie oscyluje 7 atm na 3 Tys RPM na rozgrzanym :( gdzie przy 4 tys powinno być ok 4atm.
Szlif bloku, kpl. Tłoków
Planowanie bloku
Regeneracja głowic
Nowa pompa oleju
Nowe wtryski
Nowe świece zarowe
Kpl. Uszczelek silnika
Filtr oleju oryginalny
Stalowe podpory wału
Nie mam pojęcia, czemu cisnienie oscyluje 7 atm na 3 Tys RPM na rozgrzanym :( gdzie przy 4 tys powinno być ok 4atm.