[S] SUBARU FORESTER S-TURBO
: 29 cze 2008, o 13:52
Subaru Forester vel "Błotniak"
2.0 S-Turbo
170KM/245Nm
1999
141 tys przebiegu
Samochód sprowadzony na początku 2007 roku ze Szwajcarii. Od roku w moim posiadaniu.Zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce. Po większym przeglądzie jesienią. Zostały wymienione świece, przewody zapłonowe, przepływomierz, amortyzatory tył. Wszystko nowe części. Posiadam pudełka/rachunki/stare części do wglądu. Wiosną zmienione opony na Goodyear Hydragrip. Auto zadbane, czyste, w doskonałej kondycji. Silnik pracuje równo, trzyma równe obroty biegu jałowego, świetnie się wkręca na obroty. Nie ma mowy o żadnym grechotaniu, występującym w niektórych egzemplarzach piston slap itd. Silnik zawsze był rozgrzewany przed kręceniem na wyższe obroty, jak i później studzony. Jak każde prawdziwe Subaru posiada stały, symetryczny napęd na wszystkie koła + blokadę mechanizmu różnicowego tylnego mostu, która występowała w wersjach Turbo. Forester jest jednym z najmniej awaryjnych samochodów, co niejednokrotnie pokazały raporty TUV (2. miejsce w raporcie 2007 - zaraz po Porsche 911)
- 2x poduszka powietrzna
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- oryginalne alufelgi 16"
- centralny zamek
- hak
- welurowa tapicerka
- wspomaganie kierownicy
- immobiliser
- spryskiwacze reflektorów
- halogeny
- manualna skrzynia
- seryjna blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu
- stały, symetryczny napęd 4x4
Więcej szczegółów na PW.
Cena dla forumowiczów niżej niż wisiała na Otomoto - hm powiedzmy 24 tys.
2.0 S-Turbo
170KM/245Nm
1999
141 tys przebiegu
Samochód sprowadzony na początku 2007 roku ze Szwajcarii. Od roku w moim posiadaniu.Zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce. Po większym przeglądzie jesienią. Zostały wymienione świece, przewody zapłonowe, przepływomierz, amortyzatory tył. Wszystko nowe części. Posiadam pudełka/rachunki/stare części do wglądu. Wiosną zmienione opony na Goodyear Hydragrip. Auto zadbane, czyste, w doskonałej kondycji. Silnik pracuje równo, trzyma równe obroty biegu jałowego, świetnie się wkręca na obroty. Nie ma mowy o żadnym grechotaniu, występującym w niektórych egzemplarzach piston slap itd. Silnik zawsze był rozgrzewany przed kręceniem na wyższe obroty, jak i później studzony. Jak każde prawdziwe Subaru posiada stały, symetryczny napęd na wszystkie koła + blokadę mechanizmu różnicowego tylnego mostu, która występowała w wersjach Turbo. Forester jest jednym z najmniej awaryjnych samochodów, co niejednokrotnie pokazały raporty TUV (2. miejsce w raporcie 2007 - zaraz po Porsche 911)
- 2x poduszka powietrzna
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- oryginalne alufelgi 16"
- centralny zamek
- hak
- welurowa tapicerka
- wspomaganie kierownicy
- immobiliser
- spryskiwacze reflektorów
- halogeny
- manualna skrzynia
- seryjna blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu
- stały, symetryczny napęd 4x4
Więcej szczegółów na PW.
Cena dla forumowiczów niżej niż wisiała na Otomoto - hm powiedzmy 24 tys.